Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2008 07:40 - Женско приятелство- НЯМА!
Автор: nala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4988 Коментари: 21 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За мъжко приятелство незнам, но вече се убедих, че женското не съществува! Само като се замисли човек, като сме заедно сме си "най- близки дружки", но сменим ли компанията не е трудно да си покажем рогата. И се започват фрази от рода "Много близка приятелка ми е, ама иначе е ,,," или " Абе аз си я обичам, но просто си е ..." и много подобни.
Само като се замисля за какви ли не глупави истории знам за скарване между две приятелки и направо лошо ми става...
Като за начало причините за разпадане на такова "здраво" приятелство са обикновени житейки ситуации.
Мъжете са една е една от главните причини за разцепването. Тук най- често срещания случай е  краденето на гаджета. Чувала съм, че жена не може да развали мъжко прятелство, е за голямо съжаление при нас жените е струва ми се доста по- лесно.
Ами онзи сладък тип "приятелки", които с лошо прикрито задоволство ти съобщават най- лоши новини:
"Скъпа да ти кажа видях гаджето ти да се целува с друга и между другото всичките ти колеги те мислят за тъпа ... , много ми е трудно да ти го кажа, ама ти да си знаеш" е да естестествено трябва от някой да ги научаваме, но погледът " хахаха пак на нея и се случват гадости" наистина ми е противен.
Е, разбира се аз не говоря за всички жени. Все пак (макар и рядко) се случва и ние да завържем някое безкорисно приятелство, а не от типа "приятелката ми е по- тъпа и по- грозна от мен, ама аз съм с нея за да изпъквам", но най- често е от мнооого ранна детска възраст, но иначе трябват много усилия и компоромиси за да се запази чисто едно женско приятелство.
Може би, когато Цезар е казал "Боже, упазиме от приятелите, а от враговете и сам мога" е имал предвид някое женско приятелство. Възможно е и мъжкото приятелство да е мит - незнам, но за жeнското....думи нямам.
И за това мили дами намерите добри приятелки пазете ги.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zeifod - :)
04.02.2008 09:45
То и при мъжете го има това, всичко си е до човека :)
цитирай
2. benra - Ами,
04.02.2008 10:38
какво да кажа, освен,че не съм съгласна.Всеки гледа от собствената си камбанария.А този тип същества, които описваш, те не са приятели, не.Аз лично имам приятелка, доказала приятелството си през годсините.Говорим за 20 годишно приятелство.Имам и други приятелки, с които сме близки от не толкова дълго време и пак мога да жи нарека приятелки.МИсля,че приятелски взаимоотношения се създават и градят двустранно.така се и рушат.
цитирай
3. victoriavselena - Какво значи приятелство за теб?
04.02.2008 10:58
Когато ти си изясниш и решиш:
- какво значи за теб приятелството?
- какво точно очакваш от приятелите?
- каква приятелска си ти (защото всеки е наше огледало и в това което харесваме и в това което не)
... тогава ще си създадеш и поддържаш точно това което искаш
цитирай
4. balarev - ТАКА Е
04.02.2008 11:04
Много сте права nala така е, но незнам защо трябва да говорите от името на всички жени.Някои жени могат да имат друго мнение по въпроса.Аз не съм жена и немога да разбера, защо го правите.
цитирай
5. babayaga - мисля, че просто си случила на кофти ...
04.02.2008 11:32
мисля, че просто си случила на кофти дружки:)
цитирай
6. letisi - приятелки не...
04.02.2008 12:22
съмишленички обединени от обща цел и то временно да....:)))))))))
цитирай
7. vkolev22 - Fiendship...
04.02.2008 12:35
... is like pissing in pants, everyone can see it, but only you now it`s true warmth! :)
цитирай
8. demoniceye - На колко години сте? С "приятелките" ти?
04.02.2008 12:56
Май 18-тина. Коя ти е приятелка ще си покаже, като станете на 40.
цитирай
9. анонимен - :)
04.02.2008 13:26
Има женско приятелство. :) Няма да давам пример, че...моят случай е...странен... :)))
цитирай
10. forestlove - хм, странно наистина. и аз не съм ...
04.02.2008 14:46
хм, странно наистина. и аз не съм съгласна с теб. това, дето го описваш, го има при всички хора - без разлика в пола. то си е до човека.

кви са тия дамички, дето ги познаваш? аз на живо не съм срещала, повече като героини на виц или сапунка ми звучат.
цитирай
11. pulsar - Ейййййййй !!!!
04.02.2008 14:57
Точно вчера спорих с 4 жени на тази тема. 3 от тях бяха абсолютно ЗА темата, една обаче, упорито ми обясняваше за "груповия" тип на работа на мъжете още от праисторически времена и тн и тн, сиреч, аз не съм прав и да си гледам работата... Обаче се занимавам от 10 години (като фотограф) само с жени основно, били те модели или не, и казвам ви, такова нещо като женско приятелство НЯМА, не защото не е възможно, а защото в 99,9% жените си нямате доверие една-друга. Конкуренцията, чисто статически пак е на наша страна, вие сте повече, ние имаме по-голям избор, а ние сме склонни да кумуникираме за една жена между нас, вие не сте навити на същото, когато един мъж застане между вас. Имам десетки примери когато жени (пак казвам независимо дали са модели или не) не понасят други жени в компанията си и предпочитат мъжките приятелства, доколкото и това е възможно, поради привличането между половете, по-голямото внимание, липсата на пряка женска конкуренция и тн. и тн. Темата е интересна и безкрайна за разсъждаване, но само вие, жените, можете най-добре да си отговорите на проблема. Аз лично смятам, че съм доста наясно с женската психология, женската гледна точка и интереси у една жена. Естествено, не е възможно всеки да знае всичко, но се старая либерално да гледам на едните и другите "приятелства". Категоризацията "най-добър приятел/ка", "по-малко добър приятел/ка", и тн. не съществува, защото по този начин обиждате самите себе си. Аз, лично, имам 2 категории покрай мен: приятели и познати. Приятелите ми са около 5-6, говорим за тези, за които скачам в огъня и тези, които биха направили същото за мен, без да се замислят за секунда за последствия, въпроси, фактори и тн (говорим за критични във всяко едно естество ситуации). Жените приятелки покрай мен са малко, едва ли са повече от 3-4. Уважавам ги за "мъжките" ако мога изобщо така да кажа гледни точки, разбиране, свободомислие. Те са нещо на което ние мъжете в компанията казваме "пичове" в най-добрия смисъл на думата. Жени, узряли, достатъчно, доказали себе си, независими и с ясна крайна цел, чисто казващи какво мислят в очите. Гореказаното вие не сте склонни да изпълните, защото 1-во винаги имате въпроса "Защо", после "Ама сега ли точно", после "А аз какво печеля от цялата работа" и тн, и тн.
цитирай
12. apollon - женското приятелство е коварно - ...
04.02.2008 19:23
женското приятелство е коварно - като целувка на клеопатра с кобра
мъжкото приятелство не пада по долу - то е като да бягате двама в стадо от слонове - ще бутнеш другия за да имаш повече място и въздух, а ако можеш да хвърляш по някое око на гаджето му за да тестваш по приятелски нейната вярност - тогава си баш приятел - хаха
цитирай
13. forestlove - хм; не мисля, че жените имат &quo...
04.02.2008 22:05
хм; не мисля, че жените имат "проблем" с приятелствата си. просто някои хора нямат приятели. какво значение има дали са жени.
а пулсар, това дето казваш - дето уважаваш жени-"пичове", ти вероятно не искаш да приемеш, че жените просто са различни от мъжете. а в това няма нищо лошо. жените са лунни същества, а мъжете са слънчеви. а и така наречените "положителни" качества на мъжете, не са такива в очите на всички. например това, че мъжете са в армията, защото могат да изпълняват заповеди и да бъдат тормозени до откат, а жените не понасят безцелна тирания, не ми се вижда кой-знае колко ценно.
цитирай
14. pulsar - форестлов/
04.02.2008 22:36
Да прочете някъде по-горе да съм обидил някоя жена ??? Защото аз лично не виждам да съм засегнал такава тема... Или се чувстваш лично засегната нещо?
цитирай
15. forestlove - пулсар,
05.02.2008 10:51
ами, аз казвам ли, че си обидил?
цитирай
16. анонимен - imam chydesno priatelstvo s muj
05.02.2008 14:43
predi vreme se zapoznax s edin chydesen muj ot BG.po internet.niamam vuzmojnosta da go vidia tui kato az jiveia v chujbina,a toi v BG.samo si pishem,no vi yveriavam che toi e nai milia i skup priatel v jivota mi.S nego moga da spodelia i nai-sukrovenoto i nespodelimo nebix go zamenila za nishto na sveta,taka che skupi priateli ima priatelstvo chisto i neopetneno poviarvaite v sebe si i shte razberete che priatelia e do vas samo protegnete ruka i ne go izpuskaite jelaia vi yspex vasha priatelka Svetla GR.
цитирай
17. ildegard - A това за мъжете и жените.....
05.02.2008 18:55
А това за мъжете и жените, че не могат да са задълго приятели го подкрепям напълно, даже съм драснала няколко реда в моя блог по темата.....
цитирай
18. anakarenina - Аз твърдя, че приятелството не е ...
05.02.2008 21:28
Аз твърдя , че приятелството не е между половете, а между хората. разни хора, разни идели...аз имам приятелство с жена и то от много години и смея да кажа, че е истинско!
цитирай
19. venercheto - не мислех, че хората още мислят в ...
06.02.2008 02:30
не мислех, че хората още мислят в такива клишета. пък и им вярват даже :)
жалко, че не си намерила истинските момичета. от сърце ти го пожелавам! защото те уверявам, че ги има. и не са малко, нееее.
цитирай
20. анонимен - не съществува женско приятелство
19.05.2008 14:50
не съществува женско приятелство ,вече се убедих в това.няма толкова коварство,подлост и изобретателност и ако все още някои са убедени в противното(особено някои наивни момичета) съм сигурна,че ще се съгласите с мен,когато извървите по-голяма част от житейския си път
цитирай
21. анонимен - женската природа не допуска ист...
09.08.2012 15:46
женската природа не допуска истинско приятелство, тя се интересува от практичен интерес и интимност ако в един момент,в едно взаимоотношение не ги получават те предават без да изпитат истински угризения, а само приятно облекчение, защото женската природа ги пази от угризенията,е може да има ред сълзи и сополи за да убедят себе си,че са си изкупили подлостта...и тогава блажено се отдават на чувството ,че са се отървали от нещо за което би трябвало да поемат отговорност но предпочитат да не натоварват междукрачието си с това:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11690
Постинги: 3
Коментари: 22
Гласове: 53
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930